نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بررسی شایعات نقل و انتقالات یوونتوس

بررسی شایعات نقل و انتقالات یوونتوس

یوونتوس آماده است تا وارد کورس رقابت برای جذب السیو چرچی شود . این بازیکن زیر نظر ونتورا رشد یافت و اکنون به بازیکنی تبدیل شده است که توانایی تطبیق خود با انواع سیستم ها را دارد .

او می تواند در بازی تفاوت ایجاد کند ، چه به عنوان مهاجم دوم و چه در ترکیب سه مهاجمه.چیزی که از چشم پراندلی دور نمانده و اکنون چرچی یکی از منتخبین احتمالی تیم اعزامی به جام جهانی 2014 می باشد.

پیشنهادی بزرگ

نقل و انتقالات بین این دو تیم همشهری همیشه پیچیده بوده است ، اما در سال های اخیر با انتقال اگوبونا و اموبیله ظاهرا این اوضاع تغییر کرده و دو باشگاه راحت تر با هم همکاری می کنند. با وجود علاقه تورینو به جووینکو ، انتقال چرچی راحت تر به نظر می رسد .

یوونتوس در حال آماده کردن پیشنهادی است که رد کردن آن برای تورینو سخت خواهد بود : نیمی از مالکیت ایموبیله ، جووینکو و پول نقد ، و چنانچه چرچی نیز به بازی در باشگاه یوونتوس علاقمند باشد متوقف کردن این انتقال سخت به نظر می رسد .

یک یوونتوس ایتالیایی

به نظر می رسد ترکیب تیم یوونتوس با این انتقالات بیش از پیش ایتالیایی شود. علاوه بر چرچی ، بیانکونری در حال انتقال سه بازیکن ایتالیایی دیگر به ترکیب کنته است. انتقال دو تا از آنها هم اکنون قطعی به نظر می رسد : مانولو گابیادینی و دومنیکو براردی ، هر دوی این نفرات کاندیداهای احتمالی جایگزینی جووینکو ، کوالیارلا و ووچینیچ در تابستان پیش رو هستند .

گابیادینی که به طور مشترک در اختیار یوونتوس و سمپدوریا قرار دارد مورد علاقه کنته است. او یک بار نیز به تیم ملی ایتالیا فراخوانده شده است .

براردی نیز که در این فصل از سری آ 7 گل به ثمر رسانده ، تنها 19 سال دارد و بدون شک یکی از بهترین بازیکنان اروپایی در رده سنی خود می باشد. یووه پیشرفت او را تحت نظر دارد و آمار نشان می دهد او قابلیت بازی در سطح اول فوتبال را خواهد داشت .

سومین ایتالیایی در رادار یووه ، مدافع 21 ساله تیم ملی زیر 21 ساله ها ، دیوید زاپاکوستا می باشد که تحت مالکیت مشترک آتالانتا و آولینو قرار دارد. یووه او را برای جایگزینی لیختشتاینر تحت نظر دارد.

یوونتوس مبلغ پیشنهادی منچستر برای نانی را فراهم می کند .

یوونتوس آماده است تا مبلغ خرید نانی را پرداخت کند تنها به شرطی که او تا قبل از اتمام مهلت نقل و انتقالات از مصدومیت رهایی یابد .

نانی از مصدومیت ناحیه همسترینگ رنج می برد. اما پس از اعلام علاقه مندی دیوید مویس مبنی بر فروش او ، باشگاه یوونتوس امیدوار است که مصدومیت این بازیکن پرتغالی هرچه سریعتر بهبود یابد.

بار دیگر بیابیانی

بر اساس گزارش های منتشره ، یوونتوس آماده است تا پیشنهادی 4 میلیونی برای خرید نیمی از ملکیت بیابیانی به پارما ارائه کند .

این در حالی است که پارما مبلغ خرید کامل این بازیکن را 10 میلیون یورو اعلام کرده است. لازم به ذکر است باشگاه پارما به تازگی والدس را به فروش رسانده است .

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: